Uppsala the shit

Sitter hos Emilia nu, passar på att skriva ett inlägg medans hon gör sig iordning. Har hälsat på hennes trevliga mamma och syster och snart ska vi iväg och äta pizza.

Emilia mötte mig på stationen och vi skulle ta en promenad till din sko. På vägen träffar vi en vän till Emilia och ställer oss och småpratar lite, helt plötsligt kommer en svart sminkad och halvdöd brud gåendes och ska bestämt gå emellan oss. Jag tycker hon är oartig och vägrar flytta mig medans Emilia flyttar åt sidan, när tjejen passerat ställer sig Emilia på sin plats igen, plötsligt kommer tjejen tillbaka:
- Ey, vem var det som försökte fälla mig?!
- Va? Vad snackar du om?
- Ja, någon försökte fälla mig?! , säger hon och käkar av sina pommes
- Varför skulle vi vilja fälla dig?
*tystnad och lite mummel*
- Ingen försökte fälla dig, vi ställde oss på våra platser igen?
- Mmmmm.. okej! hon vänder sig om och går.

Snacka om att vara ute efter bråk.. tss...
Grälsjuk knäppskalle, under hela den här konversationen ändrade hon inte ansiktuttryck en enda gång och såg halvdöd och allmänt grälsjuk ut. Helknas..haha

Emilia K har langat ett sjukt gulligt inlägg om mig med massa galna bilder.. kika och skratta lite!

Nu ska jag återvända till vardagsrummet och mucka gräl med Emilia (Sjukt taggad efter dagens händelse)


emilia kjestrup, the one!

Kommentarer
Postat av: Emilia

din jävla pulla!

2009-03-07 @ 12:23:38
URL: http://emiliakjestrup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0