x3 nakenchocker

1, Naken mamma
 Jag och två vänner går hem till den ena vännen, hans föräldrar sover så vi smyger oss in, när vi väl är inne dricker vi lite vin och lyssnar på låg musik, med alkohol i blodet tål inte kissblåsan lika mycket. Så jag blev tvungen att gå på toa efter någon timme, jag kliver ut i hallen och är på väg mot toan, men jag ser något genom dörrspringan, hans mamma står helt naken, och hon är inte någon skön helena precis, fettvalkar och massa häng.... Mardrömmar efter det.. jag smiter snabbt in i rummet igen och låtsas som inget hänt, det var sjukt svårt...


2Sleepwalker
 Jag och vän1 ligger hemma i vän2s vardagsrum, vi hade vart ute och sedan kommit hem och lagt oss i sofforna. Efter någon timme kommer vän2s mamma och hennes fästman hem, Jag och vän1 presenterade oss och la oss sedan och kollade på tv igen. Vän2s mamma och hennes fästman gick och la sig. Tiden går och jag och Vän1 håller på att slummra till.. När plötsligt! Vi hör att någon kliver upp, vän2s mammas fästman kliver ut naken. Jag och vän1 blundar hårt och låtsas att vi inte ser något. Vi hör plötsligt massa buller och saker som faller i marken i köket men vågar inte agera. Sedan hör vi hur han dricker vatten och sedan lägger sig igen. Vi hamnade i chocktillstånd och försökte glömma vad som hänt, men nej! Plötsligt är han uppe och går igen. Fortfarande naken, han ställer sig i dörröppningen och kollar in på oss och går sedan på toaletten... Tacka gudarna för att det var mörkt i lägenheten..
Dagen efter förklarade väns2s mamma att han har problem med just det: Han går i sömnen!


3, Fönsterkik
Jag står på min balkong och dricker kaffe och tar min morgoncigg mitt i vintern, det är fortfarande mörkt ute, i ett upplyst fönster mittemot ser jag plötsligt en naken man som står vid spisen och tillagar något, jag ser rakt in i fönstret, det tar ett tag för mig att inse att han är naken, men när han vänt sig om var det inge tvivel om saken (det rimmade, haha) tror jag såg varje detalj av hans ädlare delar.....


det var mina skrämmande nakenchocker det... det finns fler, men har ingen ork att skriva om de ikväll.

GODNATT / stella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0