änglar och demoner

Igår var jag och Marcus på bio och myste, vi såg änglar och demoner och den var sjukt bra satt på helspänn hela filmen.. Fråga ba marcus! Alla måste se den! Annars blir jag besviken!



.. efter bion mötte jag sinclair och vi drog till gustavs lägenhet (hennes pojkvän) Vi tog ett glas vin och pratade i flera timmar för att ta igen förlorad tid, vad som skett på senaste och sånt. Det var otroligt mysigt och vid tre någon gång somnade vi sött.
Mitt i natten vaknar jag och sinclair av att jag ligger och håller på att försöka strypa henne (Drömde att jag bråkade med min lillebror) och herregud vilken ångest jag hade när jag kom på det efter jag vaknat på morgonen. Usch hemskt!

idag kommer bli en bra dag det känner jag på mig som pricken över i:et är det fredag. Det står mellan grillfest eller myskväll. hmm vi får väl seee..

Langar en uppdatering senare! CIAO

Kommentarer
Postat av: Angelica

LÄS BOKEN SÄGER JAG BARA!



det är min favoritbok och jag kan inte tänka mig att filmen är bättre än boken :)

2009-05-15 @ 20:35:09
URL: http://schpanki.blogg.se/
Postat av: s

jag skaaaa

2009-05-17 @ 04:31:36
URL: http://swes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0