AVBROTT

haft ett tredagars bloggavbrott men det ska det bli ändring på.


Valborg: min lillebror blev nedslagen på vägen hem av några fega offer från lyckostigen. Jag hade skitkul hela kvällen förutom när jag tappat bort min telefon. Vi rännde fram och tillbaka över hela storstockholm känns det som (överdriver) men det var en härligt valborg 4,5/5 - med tanke på att min mobil försvann och min kamera pajade och att svante vart nedslagen så får den inte full pott! 

 

Lördag, Jag och Jenny mötte Nadja och satte oss i sätunaparken, vi solade och glassade sedan kom marie, håkan, louise och dusan mandick förbi och solade med oss. Vi hämtade bergsprängaren så vi kunde lyssna på musik. Efter ett tag skulle Marie iväg och jag skulle möta marcus på station och så blev det, efter ännu ett tag kom svante och emil med emils två nya hundar en grand danois blandning, otroligt söta. (Gjorde en mega vurpa med en av dom och skadade armen)
Sedan satt vi kvar ett tag innan vi drog upp till jenny, jenny, nadja och emmie skulle ut på krogen så de satt och förade, jag och marcus satt mest och kollade på TV sedan skulle marcus hem så jag följde honom till stationen och vinkade av honom där. Efter det åke jag till Jessika, Där satt hon och nicole och drack vin. Vi tre åkte till Jessikas pojkvän, lucas. Där var Lotta, Lucas, Ludde, Oliver & Jolle vi drack lite mera vin och diskuterade livet och pan pizzor. Det var skimysigt, efter detta skjutsade Ali mig till stationenmötte jag och Tobias som skulle iväg och spela basket med Jens och jag var ju såklart på klockan var nu ca halv två på natten men det hindrade oss inte, på basketplanen vid nya sätuna pratade vi minnen och myste lite. Sedan mötte vi  och kurdsnuten (Nizar Nisse Nk Kader) gav honom en snabb kram innan jag mötte upp jenny och håkan som verkade riktigt nöjda och glada över sin kväll på krogen (Helrör, VIP, champange i överflöd och mycket dans bestod deras kväll av) Vi satt utanför ett tag jag hamnade i bråk med en irriterande grabb som hette gustav, vi brottades och han vann, hans pris blev min sparkcykel.... som han tog med sig och parkerade i odensala den jäveln.......Håkan, Jag och Jenny tog en taxi till statoil, vi käkade och åkte sedan hem igen.
 
Denna kväll umgicks med och träffade jag = 14 pers. Låång dag.


En lyckad och händelserik kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0