cool enough to go to school

Sitter på Thoren och steker i våra stora fönster, omringad av alla bp1a noobs. Var nyss och pratade med hälsodamen på skolan och hon har bestämt att jag ska gå kvar på Thoren mina tre år och hjälpa mig ta igen alla uppgifter jag har kvar att göra, så inom en snar framtid ska jag prata med min mentor så får vi väl se hur det slutar. Ifall jag hinner ta igen och ifall jag slipper gå om.. hmm......

Har ont i magen av någon konstig anledning.. det är något som irriterar mig men vet inte riktigt vad.. Vi får se om jag kommit på det till dagens slut..

Idag ska jag nog till Katarina och dricka vin, Emilia W har fått för sig att vi ska börja dricka redan i skolan. FÖRFEST på thorén business school, härligt! Jag är taggad och bangar aldrig..
fyfan vad hemsk jag är. Imorgon är det röd dag, idag är det fiest.


CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0