could you be loved

Marie väckte mig i morse med ett samtal, låg kvar i sängen till tolv tiden då hon kom förbi och fick upp mig. Vi tog en promenad till Louise där Andrea och Louise satt och "chillade". Efter att ha vart där ett tag och ätit isglass, rökt och kollat på regnet tog vi en promenix till Jenny med en stor blombukett, kryapådigbukett. (Hon hade nackspärr idag.) Vi kollade två filmer innan vi skulle dra oss, var förbi håkan en snabbis också och hämtade maries filt från valborg. Han hade tydligen problem med någon baslåda till bilen och jag önskar honon lycka till med den! Nu har jag iallafall kommit hem, väntar på middag sedan ska jag ta en joggingtur till mamma. Imorgon kommer hon hem från kina, skönt! Kanske blir det en spanska lektion imorgon om jag orkar och har tid till det.

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0