dagen

Mötte marcus på stationen och sedan gick vi till familjen hagstedt och kollade på kissekatterna som växer som ogräs (otroligt snabbt) och springer nu omkring i hela jäkla köket. Mitt hjärta slår lite fortare när jag får se kissemissarna. Det visade sig att Håkan var där och skulle hämta grejer och tagit en dusch efter att vart ute och jagat vilt i skogen med sina bröder. Så när HåkanBråkan var klar var han söt och körde oss hem till mig då han själv också skulle hem till sitt. Jag och Marcus kollade på någon askonstig skräckfilm som hette mother of tears. Sjuka scener där det sprutade blod överallt och spädbarn kastades från broar, när sedan filmen var slut tog marcus sista tåget hem och jag "chillade" lite med lillebror. Nu sitter jag här och lyssnar på Lars Winnerbäck och njuter av livet. Imorgon är det lovat fint väder... jag hoppas fan det!



1, bilder på kisse - 2, bild på kissar på dass
3, håkan i sin jägaroutfit (6-igt) - 4, jag - 5, lillebror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0