fredag

Vaknade för någon ynka sekund sedan.
Hade jätte kul i uppsala med sinclair emilia och alla sincans vänner hemma hos anna igår kväll, grillning och tomt prat. Men sedan var det dags att röra sig och gustav körde mig till uppsala station..
På uppsala station tror jag att jag såg en man dö... En tjej ropade att mannen fått en hjärtinfarkt, jag ringde ambulans men den var redan på väg så jag satte mig på tåget i chocktillstånd. Efter incidenten hann jag lugna mig på tågresan hem.. mötte Jessika, Elin och Louise. Vi satt hos Louise och pratade plötsligt dök therese upp. Jag bjöd alla på en grogg och försökte övertala dem att följa med ut men de var as trista och ville stanna hemma så jag var med Jocke, Adam, Ribben och Jens istället i stugan efter ett tag dök bella upp vilket var en trevlig överraskning. Sedan skulle jag hem med bussen men saker blir aldrig som man planerat...... Älskar det!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0