"god"morgon.

Mår piss. Seriöst, mitt huvud pulserar och varannan sekund känns det som om något expolderar i skallen på mig! Min näsa är helt igenbommad och det innebär att jag måste andas med munnen, när jag andas med munnen blir halsen torr och gör ont och då hostar jag och när jag hostar så blir det så fysiskt jobbigt att jag rullar ihop i fosterställning... (ser ganska roligt ut)
Pappa är just nu på apotkeket. han kommer komma med en hel kundvagn med varor som jag beställt därifrån. Härligt! Knarka smärtstillande, Sniffa Nässpray och supa hostmedicin! Det gillar vi.. (not) jag misstänker fortfarande starkt att jag har fått svininfluensan men pappa säger emot!

Håller just nu på att göra iordning en tredje kopp te. Te är för tillfället min enda tröst. Det enda positiva med denna sjuka som dragit över mig är att jag knappt röker längre, knappt en cigg om dagen.
Fast det är ju för att:
1, jag orkar knappt röra mig.
2, Jag har sjukt ont i halsen så det är inte ens härligt att röka.
3, Jag har inga cigg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0