jäkla skit

För två nätter sedan började det kittlas lite i halsen men jag tänkte inte så mycket på det och somnade.. Men igår då jävlar, jag kunde inte andas utan att det kändes som om jag svalde taggtråd, det kittlades fortfarande i halsen men när jag hostade så så kändes det som om någon drog ett jäkla rivjärn fram och tillbaka över halsen på mig. Tillslut hostade jag blod, jag hostade och hostade och det gjorde så jävla ont att jag spydde. Idag mår jag lite bättre, smärtan är inte lika olidlig men det gör dock lite ont att hosta. Men när smärtan försvann kom snuvan och som pricken över det känner jag mig alldeles tung i skallen.. Herregud, döda mig..... jag som aldrig blir sjuk hatar att vara sjuk. Fyfan, känner mig efterbliven, ska kolla massa filmer och tycka synd om mig själv inatt. Lovade Emilia att åka in till Uppsala imorgon men det gör jag bara ifall jag mår bättre..


Kommentarer
Postat av: Celinè

sjukt cool blogg tjejen!

2009-05-26 @ 21:31:33
URL: http://celineberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0