måndag/tisdag

Vaknade sent idag ca 1, tog min morgoncigg och ställde mig sedan i duschen då jag var nära på att svimma. Helt sjukt, var tvungen att avbryta duschen och sprang med balsam i håret till min säng och la mig ner för att vila. Blev bättre efter någon halvtimme... fyfan för grova nicokickar.

Sedan ringde Andrea hon och håkan var påväg och skulle hämta upp mig, vi åkte sedan till campan och köpte oss en fettig pizza som jag och andrea skulle dela på vi tog med oss den och drog till håkans nya place, kollade aik-dif matchen (Fyfan va sexigt mål Obolo lyckades göra, heja aik) Jag och andrea tog oss en bira och kände oss allmänt manliga medans håkan käkade morötter.

Sedan skulle Andrea hem och jag och Håkan kom fram till att en uppesittarnatt skulle sitta asfint, så nu är klockan 3.18 på tisdag morgon och vi har hunnit se två filmer redan:

The uninvited : en galet konstig men nervpirrande skräckis. Man får psykbryt av den. Håkan och jag ger den 3/5 points.

Sedan såg vi Forrest Gump: En film alla måste ha sett.. Håkan och jag langar 5/5..

Just nu sitter vi och kollar på någon virrig fest på playboy kanalen.. där det just nu pågår någon form av förförelseakt mellan två brudar.. hmm...

Är förövrigt skitpigg och undrar vad morgondagen har att erbjuda..


Lite bilder från gårdagens kubb: .



CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0