midsommarnattsdröm

Bakisdagen bestod av massa stekhet sol och ett dopp i det böljande blå. Lucas hämtade mig på Andis moped och väl där badade och solade jag med Jolle, Jimmy, Ali, Jessika och Lucas. Första doppet för iår och det var sjukt skönt i vattnet: Jag älskar db, jag älskar sol och jag älskar att bada. En toppendag!
Jag och Jimmy hade sjögräs krig och plötsligt inser jag att jag inte har en chans mot denne galne grabb så jag flydde ut i vattnet då kommer plötsligt en liten båt med en kurdsnut, en blond liten pojke, en apa och en simon åkandes. Grabbarna hade fått tag på en liten motorjolle som jag förövrigt inte fick åka med i. (as!) Imorgon är vi lediga från skolan så jag och håkan har planerat en heldag. Vi ska vara igång vid elva då ska vi till sigtuna och spela tennis efter det så blir det DB för mera sol och bad. Jag älskar livet!

db = döskalleberget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0