mors

Nu ligger jag i sängen, har setat på en stekhet buss höll på att dö av värmeslag. Anledningen till att jag satt på bussen var att jag hade följt med marcus ner till stationen för att säkert veta att han kom med tåget. Vi somnade inte förrän 7 i morse och det var pågrund av att jag hade myror i benen. Jag kunde verkligen inte somna, så fort jag var i närheten så började det klia och kittla i mina ben och varje gång blev jag lika frustrerad, gnällde och fick några "dampryck" med jämna mellanrum, vilket resulterade i att jag höll marcus vaken också, haha stackars! Vi lyckades iallafall somna tillslut och sov till två. Sedan skulle marcus hem till sin pool och chilla med sina grabbar. Gott!  

marcus langar fingret...


Jag ska hjälpa till med maten. Det börjar lukta grillat i hela lägenheten, saftigt! Jag är hungrig, sen vill jag göra något galet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0