nattligt inlägg

Hejsan älsklingar, de flesta av er ligger och sover när jag väljer att uppdatera min kära blogg. Jag tänker köra en all nighter och skippa sovningen inatt. Klockan är redan så mycket och jag har grejer att fixa tidigt imorgon bitti och jag känner mig själv tillräckligt bra för att veta att jag inte kommer kunna gå upp imorgon när klockan ringer om jag somnar nu..
Har precis tagit en cigg och ska snart hälla i mig kannor av kaffe, jag är fullt medveten om att detta inte är hälsosamt men förihelvette vem bryr sig? Ibland måste man offra saker här i livet och jag väljer att offra en natts sömn..
Hoppas ni alla sover gott och drömmer härliga drömmar!

CIAO / nattugglan stella


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Bli medlem här GRATIS och börja samla poäng!

http://www.freestreet.se/?r=4062

Poängen växlar du sedan in och får presentkort att handla för i massavis av olika butiker och på olika sidor på nätet! =)

Exempel: H&M, JC, Kicks, Åhlen's, Siba, Stadium, Nelly.com, cdon.com osv, osv.

Lycka till!

Kram

2009-05-06 @ 01:57:28
URL: http://idabom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0