ohlala

helt schtekt, uppe hela natten sov nästan bort hela jävla dagen, gick upp ca 2 och sprang till marie. Vi chillade över en ciggeluring och sedan gick jag hem för att göra ordning i garderoben, (faaan vilken tid det tog, så jävla trött på kläder) Sedan satte jag mig framför tvn med ett glas rött, då ringer marie och någon minut senare är hon här. Vi drar åter igen ut på en cigg i hundraparken och jag plockar med mig en liten söt bukett hem, vita syrener som doftar underbart! Det borde alla göra! hihi


Kommentarer
Postat av: Erica @ toliveforchrist

Svar: - Har du någon källa på det? Jag har alltid tänkt mig att de flesta i Israel är vita och därför sett det dom helt naturligt att Jesus var det. Fast i det stora hela spelar det såklart ingen roll. Det är bara utseende det handlar om liksom. :)



- Hehe, jag hatar att sova bort hela dagen.. ;p

2009-05-28 @ 22:36:44
URL: http://toliveforchrist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0