recovery

Har precis lagat middag till mig och familjen. Pappa och lillebror tyckte det var jätte gott men väldigt starkt, eftersom jag är lite sjuk känner jag inte så mycket smak så jag var inte sparsam med chilin. Så det blev väldigt väldigt spicy. Men god, det blev en kryddstark kycklinggryta á la stella med ris, soft! Just nu sitter jag här och är sjukt jävla röksugen funderar på att smita ut en stund... hihi!
Förövrigt mår jag mycket bättre sedan pappa lämnat alla varor från apoteket. Huvudet är fortfarande lite tungt och jag har lock i öronen, är lite halvt täppt i nosen och hostar men inte lika ofta som innan. Halleluljah för tabletter och nässpray!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0