skön dag

Sitter i min morgonrock med en fet turban på huvudet, har precis duschat och slängt i mig lite mat. Det var väldigt gott, har inte ätit riktig mat på hela dagen!  Sedan tog ledigt från skolan idag och missade matte nationella och har en inlämingsuppgift som ska vara i klar idag i FEK som jag inte ens börjat på.. Damn! Jaja, har hunnit vara på gymmet och svettats och tagit en promenad, nu ska jag slänga på mig kläder och sticka ut och möta Marie och Louise.. Egentligen hade jag då velat gå på bio med marcus men det blev lite kort om tid och jag skulle inte hinna med åtta tåget och går jag på en för sen bio missar jag tåget hem, fyfan för SJ.... haha

Imorgon är jag ledig och idag ska jag och Louise mysa hela kvällen då hon också är ledig imorgon..


GLÄDJE GLÄDJE GLÄDJE GLÄDJE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0