sliten dag

Ja eftersom jag inte sov inatt har inte mina sinnen vart i sina fulla bruk.
Vi hade DM i innebandy men både dam och herr laget för TBS åkte ut efter sina fyra första matcher (jag spelade med i den fjärde matchen då Evelina fick ont i ryggen. Roligt att bidra lite! Det var sjukt kul! Även fast jag suger på innebandy)
Efter bandyn åkte jag emilia och therése och käkade på cupido. Efter detta gick vi på stan då tess skulle köpa underkläder och slutligen hamnade vi på skolan där vi träffade jenny och harrå. När de tre sedan skulle dra sig blev jag lämnad kvar med Sören, vi pratade om livet och om olika åsikter kring utvecklingen idag, trevligt!

När jag och Sören pratat klart mötte jag upp Nicole som ville till donken och tjakka pommes.. Då hände det... Jag somnade rätt inne på donken lutandes mot ett bord, inte top notch....
Efter detta gick allting fel var trött och flummig resten av dagen och en aning pinsam också..
T.ex. la mig över två stolar på tåget bredde ut benen över hela gångvägen och sket i om folk hade problem med att ta sig förbi och skrek : JAG VILL KNARKA.... inte heller särskilt top notch...
det blev lite mer sånt under dagen.. stackars nicole

ciao


(fick lägga upp inlägget idag fastän det är gårdagens inlägg. bloggen fuckade ur lite)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0