tisdag

Sova är något jag blivit mästare på..
Louise ringde och väckte mig jag gjorde mig iordning och vi tog en cykeltur till mammsen, vi solade hela dagen på altanen (jag börjar bli lite brun nu) och cyklade sedan hem till far min igen, Jag gjorde en milkshake och Louise stekte en hamburgare. Nu har Louises precis lämnat mig och ska iväg på träning.. Och kvar är jag, har ingen aning om vad jag ska göra. Ska kolla på ett avsnitt av the mentalist och vill helst bara sova tills det åter igen blivit helg.
Jag lever för helgen!


Kommentarer
Postat av: smäm

söt :)



är självlärd till en början... hade tur och fick jobb efter gymnasiet. gick samhäll, men rekomenderar en grafisk utbildning (media) om du vill jobba med design. efter några år i branchen gick jag på beckmans i stockholm med reklam och grafisk form som inriktning.

2009-05-26 @ 20:29:16
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0