trötter

Nu är klockan halv ett och jag har precis tagit tempen och har tydligen feber. Sucks. Imorgon tror jag att jag ska in till Uppsala, jag tror verkligen det.. om det inte visar sig att jag blir värre. Då ska jag stanna hemma och baka!

Det är åter igen lovat hyffsat fint väder imorgon, ca 18 grader men med lite moln. På torsdag ska det regna, då spelar aik hemmamatch mot hammarby (heja gnaget) men vi önskar de all lycka trots vädret, till fredagen blir det åter igen skinande sol och på lördag är vi uppe i tjugo grader! Sol och iskall skumpa, då är jag jävligt nöjd. Jessika ska fira sin födelsedag med en grillning och jag ska ju såklart dit! 

Snart dags för mig att sova och förhoppningsvis är jag piggare imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0