uppdatering

Ja jag har vart sjukt dålig på att skriva inlägg denhär helgen men jag har antingen vart alldeles för full eller alldeles för bakis.

Helgen har vart helt fantastisk har haft skit kul.

Fredag:
Var med håkan och bakade muffins vid midnatt som blev helt missbildade, sedan kom noomi och louise, vi fixade dricka träffade john och abbe och drog på fest. När det var slut gick vi till Noomis bastu och avslutade kvällen där, tog en promenad hem och louise fick till det och jag däckade i Jens stuga.

Lördag:
Bakis hela dagen men var igång igen vid elva, fixade dricka med nicole och jessika. Satt på jessikas altan och shottade lite innan vi drog hem till jimmy och satt på hans baksida. Grabbarna hade gjort iordning en liten brasa på altan där satt Joacim, Ludde, Jimmy, Lucas, Dennis, Ali och Jimmy2 och värmde sig vi hade brottning, långa diskussioner och lite fotboll. Sedan var jag och mötte Gustav och vi tog en liten promenad, vi skildes åt och jag gick tillbaka där fortsatte brottningen: Jag satt på jimmys axlar och mötte dennis som satt på lucas.. Föll handlöst med huvudet först rakt ner i marken så nu har hela min käke fuckat ur, men det är ändå nice! Vill bara tillägga att mitt lag vann brottningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0