vaken

Fortfarande inte sovit en blund, håkan gick däremot ner och la sig och sov ett par timmar. Satt och gosade med Beppi hela natten och lyssnade på mtv musik, sedan lystes min morgon upp av ett otroligt starkt sken och jag blev ännu piggare och en aning lyckligare. Håkan skulle iväg till jobbet så han släppte nyss av mig hemma, funderar på att sova men det innebär att jag kommer sova bort hela dagen.. hmm...

Dagens planer är iallafall att ta en solsession med andrea och håkan så fort de slutat skolan/jobbet. Jag som tagit ut mitt sommarlov i förtid känner mig en aning rastlös men är nöjd ändå! Men just nu vill jag bara lyssna på musik och le för mig själv en stund..



Det är konstigt hur något så litet kan göra en människa så otroligt lycklig.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0