åtalad

Hur känns det att vara skyldig till en annan människas olycka? Att vara skyldig till att en annans liv är i spillror? Att krossa den som är en del av dig själv? Kan du berätta det för mig?
Miljontals tårar och alla de har fallit på grund av dig. Dina egoistiska val, prioriteringar och framtidsvisioner. Du är ett jävla svin rakt igenom.  

De alla gånger jag fallit och verkligen trott att jag inte skulle ha ork eller lust att ställa mig igen har jag haft mina få & nära som gång på gång hjälpt mig upp. Hållt mig högt. ("Jag ska inte lyssna. Jag är bättre än du.")  
Du har ALDRIG hjälpt mig upp efter ett fall. Du har dragit mig längre ner än vad jag trodde var möjligt. Alla dessa år har jag sökt efter befräftelse: Älskar du mig? Nej, du älskar inte mig. Jag är enbart ett levande verktyg. Som alltid ska finnas och ställa upp när du kräver det.

Aldrig mer. Aldrig mer ska du ha någon kontroll över mig. ALDRIG mer ska jag finnas där. Jag är trött på dig och ditt sjuka beteende. Du är ett svin, rakt igenom.. Ett egoistiskt svin dessutom. Jag vill aldrig mer höra från dig, aldrig mer veta av dig. Du existerar inte i min värld längre. Dra åt helvette
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0