hey hoe!

Skola nu! Ville helst ba ligga kvar i therese säng i morse när jag vaknade! Hade ingen som helst lust att gå upp vid sex eller vad det var och börja göra mig klar till skolan!

Var iallafall på Engelskan och gjorde klar någon reklam grej. Sedan mötte jag upp Jenny och vi käkade på Subway. Nu sitter jag här med henne på hennes lektion och snackar om vaccinationen. Jag är helt säker på att det är någon konspirationsteori alla som har tagit sprutan kommer dö inom ett x antal år och jag vet att det är regeringen som framkallade detta sweinvirus för att tjäna pengar så det så! Påstå att jag är paranoid om ni vill men I KNOW THE TRUTH! MUHAHAHAHAHA!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0