kickers

Helgen har vart okej. Har inte orkar uppdatera.
*I fredags var det 200 dagars och jag var hemma hos Felicia med ett gäng brudar. Senare spenderades kvällen på KC.
*I lördags var jag, Marie och Jessika på inflyttningsfest i sigtuna. Sedan åkte vi med nattbussen till station och var åter på KC. När vi sedan skulle gå råkade jag langa en kommentar (lite för högt) om någon brud som passerade och då spårade det. Min lilla kommentar eskalerade till ett rasande slagsmål. Hår drogs av och nävar susade i luften. Kul att de som flög på oss var 23år gamla. (Alla är så hemskt mogna och trevliga i märsta.) Jag klarade mig helskinnad bortsett från ömma knogar och ett litet märke på fingret som jag fick av min ring när jag smällde på och jessika är idag lite öm i hårbotten och knogarna är lite skadade. Men allt som allt klarade vi oss helskinnade. Efter detta gick vi hem och jag rådäckade. Tack tobias för att du lyfte mig till bingen!

Tack till alla som var med och gjorde min helg toppen. Ett stort tack till bimbon med den fejkade goosejackan, utan dig hade kvällen inte vart fulländad! Hoppas inte näsan och käken är för ömma idag. Idiot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0