Oj! New moon?

Sitter och lyssnar på musik och vill att middagen ska bli klar!
Bion igår: The twilight saga, New moon var en förvånansvärt bra! Eftersom jag har läst alla böcker förväntade jag mig att bli besviken av filmens tolkning på boken. Men jäklar va bra den var!! Louise var helt förstörd efteråt för att hon påstod att efter ha sett filmen har hon satt ribban överdrivet högt och ingen kille kommer kunna leva upp till hennes förväntningar, Jag var en aning yr av den megastora skärmen och alla de halvnakna killarna och Marie och Jenny var bara allmänt nöjda.

Söker man upp Jacob Black i ordboken och då finner man = ÖGONGODIS! *graaaahughgh* Även fast Edward är söt och charmig och sådär så har en absurt stor bröstvårta(!!!), är blek och spinkig.. men Jacob.. ohlalala.. Jag förstår varför alla tjejer började busvissla och skrika lite när grabbarna klädde av sig! Herregud jag vet vem jag kommer fantisera om i framtiden....


Jag må låta som en lite flicka som precis förälskat mig i en ung popartist i typ backstreet boys. Men att se Jacob halvnaken i regnet var en uppenbarelse 4 real!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0