Rull"skor"

Sov ut idag och tog en lång dusch. Har träningsvärk i rumpa och låren samt axlar. Bestämde mig för att en gång för alla pröva tekniken "träna bort träningvärken" inför fysen imorgon. Så jag slängde på mig ett par inlines/rullskridskor eller vad de nu kallas och började rulla upp till Jenny. Med upp så menar jag UPP. Hela jävla vägen till steninge är bara uppförsbackar vilket jag hade "glömt bort"! Så jag pinade mig igenom varenda jävla backe. När jag var på väg upp för den tusende backen kom jag fram till att jag ska starta en facebook grupp som heter PLANA UT VALSTA! Ingen förstår hur jobbigt det är att åka inlines upp till Valsta, INGEN! Aldrig mer!

HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0