sämsta uppdaterarn!

Sedan jag kom hem från kina har jag tröttnat på bloggen... hmm

Iallafall.. Idag har jag vart i skolan och pratat om Folkmordet i Rwanda. Gick käpprakt åt helvette. Sedan var det lite FEK (som jag avskyr) och slutligen var det hemresa. Träffade min barndoms"bästis", Sarah, på tåget och hur jävla kul är det inte att snacka minnen? Efter det satt jag på bussen och träffade en gammal vän och snackade återigen massa roliga ämnen,minnen och sånt och kom plötsligt in på en gammal vän och jag skrev ju självklart till honom på facebook nyss! Får se om jag får något härligt svar!

Den senaste tiden har det blivit jävla massa nostlagi som cirkulerar min skalle först min "förälskelse" skejt-stefan, sedan min andra lilla "förälskelse" snygg-sebbe och en hel del tänk på gamla tiden. Speciellt Ekillatiden, gamla förälskelser och vänner man tappat kontaken med.....

Aja för att summera dagen: En duglig dag med en hel del roliga inslag.

Nu ska jag käka upp min macka sedan byta om och dra till fysen! ångest....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0