tierp bitches

Vill inte ens tänka på det egentligen men tänkte ändå skriva det här i bloggen:
Idag på väg in till skolan höll jag på att missa tåget så jag rusade dit och hann inte stämpla mitt tågkort vilket resulterade i att jag gick böta 900kr!!! P.g.a. dendär idioten till konduktör. Jag förklarade flera gånger att jag skulle stämpla så han fick se när vi kom fram till uppsala. Men nej nej dendär idioten skulle promt tvinga mig att ta kvittot på 900kr eller kontakta polisen. JÄVLA IDIOT!! han ska ha dagens tistel, dagens smäll, dagens bajs i nyllet och dagens atombomb! PATETISKA OLYCKLIGA IDIOT!! ALLA BORDE GÅ GENOM ETT PSYKTEST FÖR ATT FÅ JOBBA ETT JOBB DÄR MAN MÖTER MÄNNISKOR I VARDAGEN. SPARKA BITTERFITTORNA OCH GE JOBB TILL DE TREVLIGA UNGDOMARNA ISTÄLLET!! NU SKA JAG GÅ OCH SLÅ SÖNDER NÅGRA VASER!!

Nej juste är ju i tierp hos min käre vän Therése så här blir det inge slå sönder vaser inte!
Hur jag hamnade här är ett mysterium men jag vet att det har något att göra med att jag tappade lusten att åka tåg mot märsta pga av idioten i morse och att chilla med Tess lät som ett jäkligt bra alternativ jämfört till att sätta sig på hor SJ!

Tidigare åt vi middag. Det blev pitt i panna. Pitt? Jag menar pytt. Och sedan har vi vart ute på en timmes promenix med hennes tre hundar Ikea, Nova och Akira och nu ligger vi här inne i värmen och tänkte börja plugga. Men det kändes inte riktigt skoj liksom så vi ska chilla lite och sedan får vi se vad vi hittar på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0