Ambassaden & huvudstaden

Gick upp på tok för tidigt och har sovit på tok för lite! Mötte Marie och åkte kommunalt till kinesiska ambassaden. Det tog väl någon timme. Väl där inser jag att jag inte har mitt pass med mig (IDIOT) En förtvivlad halvkines ringer sin mamma och det resulterar i att min mor åker med ilfart till ambassaden.
Vi hann sån tur var och passen och visum ska hämtas på torsdag. Sedan berättade mamma att även hon ska åka till kina. Kanske samtidigt som oss vilket innebär att Louise också kan följa med och vara med oss 4-5 dagar! Hur jävla nice är inte det?!

Efter ambassaden fick vi skjuts till stan där vi gick till Elias restautang&klubb där han bjöd på lunch, några koppar kaffe, någon grogg och lite trevligt sällskap. Då fick jag även reda på att Elias är en av kissies chefer. För Elias restaurang blir nattklubben Pilot på kvällarna och in på småtimmarna.

Efter fikat drog vi ut på stan. Kollade lite smått i butiker. Men hittade inget av intresse (KINA OM 5-6 DAGAR!!) På vägen hem plockade vi upp Louise. Och stannade en snabbis på Bygg max! Men nu är jag äntligen hemma.. Ska ta en powernap, äta något, sedan är det dags att träffa louise, jenny och marie. Vi ska till gymmet! Två dagar sedan jag tränade... börjar känna mig slapp! haha

mycket text.... jaja ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0