ÅNGESTATTACK

Jag insåg precis att jag inte kommer ha tillgång till ett gym på hela veckan!! Jag som har latat mig något otroligt denna vecka kommer inte kunna gymma på EN HEL VECKA TILL! Och jag är inte mycket för att sticka ut och jogga (rökare = dålig kondis). Jag vill lyfta tyngder och göra situps!! Fan fan fan fan! Detta måste jag lösa! Jag vet att för ett par år sedan hade vi pool bara några hundra meter från lägenheten, om den fortfarande exsisterar kan man ju iallafall sticka dit och simma några längder..? Har jag rikligt med tur kanske de har ett ett gym också!

Den föregående texten är exempel på vad som dyker upp i min skalle och äter upp mig inifrån. Jag tror jag börjar drabbas av resfeber.. Det händer mig aldrig!  Kanske är det för att allt är så spontant. Ingen planering, inga direkta tider och som pricken över i:et tror jag inte jag riktigt förstår vad som är på väg att hända...

Saker som tuggar på min hjärna just nu:
* Marie är sjuk och det kanske är svininfluensan! Då kanske hon placeras i karantän i beijing!!
* Jag måste till bankjäveln och ta ut flera tusen
* Jag måste växla mina jävla kontanter till lite euro och lite yen
* Jag och Marie reser ID
* Jag och Marie kanske blig galna och vill döda varandra?
* Jag och Marie ska mellanda(!) HATAR ATT MELLANLANDA
* Jag kommer kanske inte ha tillgång till gym
* Jag vet inte säkert vad som ska packas med i klädväg
* Jag vet inte säkert vad som ska packas ner överhuvudtaget!!!!
* Jag är skadad och haltar. Mormor kommer drabbas av panik och låsa in mig med en vodooläkare.
* Tänk om jag behöver fler resväskor?!
* TÄNK OM JAG BEHÖVER MER PENGAR?!

Bra nu är jag paranoid också!!

Okej, jag och marie har vart ute och rest tre gånger ihop.. Vi är resenärbuddies. Så jag stryker den där punkten om att döda varandra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0