åter igen huvudstaden & ett besök på ambassaden


Marie och jag åkte in tidigt i morse och på bussen i stan mot ambassaden mötte vi en av sveriges härligaste tolvåringar: VIKTOR! Han åker skidor och har vart med i junior sm. Åkt svart-dubbel-pist och är från och med min nya idol! Jag tog såklart en bild på honom så jag kan skryta senare när han är världskänd! Och förklara för andra (kanske något i stil med): "Ja, jag raggade upp Viktor på bussen för 10år sedan och nej jag är ingen barnpedofil"

Ett skönt citat av Viktor 12år:
"Men när du är 18 är du i den bästa åldern. Då kan du gå på nattklubb och skaffa killar." Jadu viktor det kan jag och det ska jag! Everything to make u happy!


Viktor till höger och hans kompis till vänster. Vet inte vad han hette men han var sjukt likt Marcus W



Väl framme på ambassaden fick vi vänta ett bra jäkla tag innan vi fick tillbaka våra pass/visum och sedan bar det av hem igen! Jag och Marie var på kinarestaurangen och campan och köpte takeaway. Att jag sedan fyllde den ena matlådan så mycket kinamat att den inte gick att stänga är en helt annan historia. Men kineserna fick sig ett gott skratt när en hungrig brud kom inrusandes och äter medans hon plockar på sig mat och fyller sin matlåda så det väller över. Om jag åt upp allt? Nej tyvärr.....  Sedan åkte vi upp till Jenny. Marie åkte till jobbet och jag var kvar där i matkoma.

Ambassaden                                                                 Majorie



När jag slutligen började bege mig hemåt missade jag bussen så jag började vandra. Mitt i valstabacken kör en bil jämsides med mig och stannar: "-Vill du ha skjuts?" Min första tanke var: PEDOFILVARNING FAN! PEPPARSPREEEEEJ!! Men ack nej! så fel jag hade! Det var ju Pizzakillen från Rimbo! Så otroligt random... Jag blev genast lättad och hoppade in. Vi småchattade lite och jag bad honom släppa mig på ekillagårds busshållplats. Men han skulle promt köra mig till dörren. Söt grabb detdär! Så han gjorde en olagligt usväng och körde hem mig nästan fram till ytterdörrn alltså... haha! Härligt!
Måste komma ihåg att gå förbi på Rimboträffen och lämna blommor någon dag!

Långt inlägg, men det var en sammanfattning av min casual thursday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0