Bio & ny header

Har precis blivit klar med min header. Klockan är mycket och jag ska sova nu.. snart!

Ikväll bjöd Louises käre far på bio och middag. Det var jag, Louise, Louises pappa och hans sambo. Vi åkte till kista. Jag och Louise gick för att käka middag och Michelle (Louise jag har ingen aning om hur din pappa stavas så mobba mig inte ifall jag stavat fel) och Lena satte sig för att fika.
Jag åt och Nachos och Louise kebab.. vet inte varför det är relevant.. men gott var det! Vi glodde på dendär filmen Inglorious Bastards och den var verkligen sevärd. Louise och jag satt båda på helspänn vissa scener. Hade jättemysigt och det var riktigt härligt att få umgås med min Rulls en helkväll,  bio och middag! (louise vi dejtar ju förfan!) Nej men NU är det läggdags. Efter jag tagit en cigg

OH! Juste det blev ingen träning idag heller! Fy & skam! Då blir det trippelt imorgon!! Japp så blir det! På tal om imorgon. Då får jag mitt visum! woho

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0