coffee

Har precis suttit och smuttat kaffe med en sjuk marie. Typisk Marie tajming! Bli sjuk dagen innan vi ska till kina! Men det spelar ingen roll om hon är sjuk hon kommer ändå bli tvungen att åka med mig. Vi mellanlandar i copenhagen och tar sedan planet mot beijing vid 21.00. Det ska nog bra, planet från CPH till beijing är wide open! YES! äntligeeeeen! Vi är nog borta en vecka och kommer nästa tisdag eller onsdag.

Shopping shopping shopping! Kinamat, mormor&morfar och kanske en tur till kinesiska muren. (Vilket är mest för maries skull! Kommer bli sjätte gången för mig....)


Anna, Marie och Jag



















Idag borde jag packa och gymma men eftersom jag är skadad och haltar kommer jag bli tvungen att skippa träningen idag vilket framkallar grov ångest... damn! Anledningen till att jag haltar har jag valt att strunta i att berätta för er kära läsare.. :) cjarrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0