ett avsnitt till!

Svante följde med till gymmet idag och lyfte lite tyngder medans jag körde den goa gamla rutinen. Imorgon är det gymnastik som gäller och jag är astaggad!
Ska iallafall ta en ciggeluring och sedan kolla ett avsnitt criminal minds.
På tal om serier så kolla jag på avsnitt fyra av The vampire diaries idag och nu är jag i behov i det femte avsnittet. Det händer konstiga, galna grejer! WOHO!




Kom plötsligt underfund med något som gjorde mig riktigt mycket gladare... Vi flyttade ju till Odensala i februari förra året.. och med tanke på att jag bor där ganska sällan och att det vart sommarlov och jag mest vart ute och rännt har jag helt glömt bort bastun som står hemma och väntar som jag själv endast använt två/tre gånger. Jag som annars brukar avsky vintern kan nog acceptera den i år. Nu när man har en bastu att slänga sig i så fort man tröttnat på kylan eller vart ute och gjort snögubbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0