ett gott skratt förlänger

Jag och Jenny sitter och letar filmer..
S: - year one?
J: - vem?
S: - det är en film...
J: - vem är Jerald?


Vi sitter och pratar om gluten och laktos intoleranta.
J:
- sluta skratta åt min mormor
S:- HAHAHAHAHAH...
J: - du är så jävla dum du skrattar åt att min mormor slutat växa och är gluten
S: - HAHAHAHAHAHAHA DIN MORMOR ÄR GLUTEN OCH KORT!!

J: - ingen som läser det där kommer tycka det är roligt......
S: - jag vet....
S&J : - HAHAHAHAHAHAHAH!!!

J: - nu kommer det en prutt................................. nu.....nunu..... där kom den!
S: - *prutt*

Stella skrattar så hon gråter



Kommentarer
Postat av: Anonym

KOLLA DET SENASTE SKVALLRET PÅ SVERIGES STÖRSTA SKVALLER/DISS BLOGG! .. KOLLA IN OCH FÖLJ MIG VAR DAG PÅ: www.fuckwithyou.blogg.se

Finns även på blogglovin!

Roligare att skriva när fler läser:)

2009-10-13 @ 22:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0