fredag

Kinaresan är flyttat till måndag-tisdag vilket innebär ännu en helg i sweden.

Kvällen igår spenderades hos Jenny, även natten, morgonen förmiddagen och eftermiddagen. Jennys pojkvän kom förbi och höll oss sällskap. Vi spelade lite spel och dealen blev: Om tjejerna vann skulle vi åka och köpa vin. Om  killarna vann skulle vi pussa fötter. Och tjejerna vann. (Som vanligt!) Så jag har precis kommit tillbaka från systemet nu och ska ner till gymmet någon timme nu innan jag ska träffa marie och pimpla vin.


En ny merit: Jag har pussat en död örn. Och jag gillade det

kina kina kina kina kina kina kina kina kina kina kina kina kina kina kina kina kina kina kina kina
GYMMET NU CIAAAAAAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0