gym gym gym gym


HEJ!! KOM NYSS HEM OCH TÄNKTE LANGA ETT KVÄLLSINLÄGG! Var precis på gymmet med bruri! Har duschat och ska sitter för tillfället och självtorkar (obs! inte lufttorkar! så jag sitter alltså INTE naken) All denna träning som har pågått på sista tiden känns bra. Jag har själv märkt att jag klarar lite tyngre tyngder på gymmet och lite fler situps. Hoppas jag lyckas hålla i denna träning ett tag framöver nu så det inte blir som övriga gånger då jag alltid gett upp och låtit det rinna ut i sanden.
NO MORE!! Nu ska jag bli en fet köttare som köttar fram i matkön och knuffar undan andra individer på konserter!!! Okej, jag står aldrig i en matkö och är ytterst ytterst sällan på någon form av konsert, but who knows? one day i may stand there in the middle of the croud and my future butch body will come to some use


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0