Helg och sånt

Japp, härlig helg med många äventyr. Igår blev det något enstaka glas vin och lite tjaffs också:
Louise jag och svante är på väg hem mitt i natten.. på vägen möter vi tre butchiga grabbar var av en av dom gör en gigantisk vurpa och landar raklång på marken. Jag fnissar lite, svante är för full för att se vad som händer och louise: "diskret" och skadeglad som hon är börjar garva så det ekar över hela preem rakan. Denhär killen reser sig upp och börjar hoppa som en kickersgrabb sedan går han rakt emot oss och ser oss i ögonen och drar en fet snorlobba. Testosteronet flödade och louise börjar åter igen garva. Det butchiga testosteron monstret skriker och svante vaknar till. Svante börja skrika och de skriker och skriker på varandra om att slåss osv.. Svante ansåg att han hade oddsen med sig. 3 mot 1? Njaa, skulle inte tro det. Jag och Louise övertalade svante att lugna sig och så gick vi hem! :) Nästa gång lillebror!

Det enda som är riktigt patetiskt är att detta är 3 grabbar på 20-25 år som försöker starta ett bråk med tre stycken som knappt fyllt 18 varav två är tjejer. Känns lagom löjligt och sorligt. Vissa människor borde buras in!


Testosteron mannens bästa vän.
Fido the one-eyed spitting bastard. 

Adios!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0