Starbucks till svergie

STARBUCKS KOMMER TILL ARLANDA! Its a dream come true! WOHOOO
Starbucks ska öppna på Arlanda flygplats och hur jäkla nice är inte det? Flera är skeptiska till detta då starbucks har så höga priser o.s.v. men jag tror det passar med en starbucks på arlanda. Jag kommer vara starbuck-stammis iallafall.. en riktig arlanda hängare!



Idag mår jag som jag förtjänar, Igen! Träningvärk har jag som grädden på moset på baksmällan. Vi toppar med en mildrare hosta också. Usch! Ska snart slänga i mig lite mat, vi lyxar till det idag och käkar lövbiff. Sedan är det dags att åter igen röra sig till en kär vän och dricka vin. Jobbar dock imorgon måste se till att komma hem tidigt! Adios 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0