tillbaka

Tänkte bara säga att jag vart i rimbo två dagar... och



Jag har tagit ett låååångt skööönt skumbad och nu sitter jag här igen.

Lagga festen var mitt i ingenstans var trevlig bortsett från att min mamma inte hittade dit. (bleeeev ett jäääävlia liv) Tror hon Maria (trevlig tjej) ljög om vägen.. haha njaaae. Men hursomhelst det gick inte hitta dit så jag träffade randoms mitt i smeten, randoms som skulle därifrån som hade riktigt trevliga föräldrar som skulle mot knivsta, jag frågade snällt: Finns det någon chans att ni åker förbi knivsta station?.. Ja och dit skulle dom... på så sätt hitta mamma mig. GPS till knivsta tågstation! Och jag säger.. ALDRIG MEEEEEEEEEEER LANDEEEEEEEEET!!!

M: Stella läs burken snälla...
Stella:" Lös upp två tabletter för att slippa baksmälla"
M: Då kör vi en kur var....
M: men inget händer ju, den löses inte upp .vågar man?.
Gamla bakfylletabletter... alltid najs



YÉEEES ÄLSKADE ATT VARA FJORTIS MED DIG"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0