upp&ner

Idag har mitt humör vart upp och ner hela jäkla dagen. Ett tag där var jag nog tröttare än en björn som skippat att krypa i idé under vintern och ett tag var det på tipp topp, pigg som en knarkare på speed!
Ett konstigt möte på märsta station hjälpte inte mina konstiga moodswings..


Var i skolan och kom sent. Var bara med en liten stund på Engelskan. Sedan på lunchen gick jag och Tess och käkade på cupido. Efter det var jag på teknikmagasinet och köpte någon multiladdare för 400kr! Bästa skiten jag införskaffat på länge! Kan ladda min mobil (den som jag inte hittade laddare till i butik) och digitalkameran som jag fick av Jenny. Den kan ladda vanliga batterier, mobilbatterier, film/kamerabatterier osv. näjs! Rekommenderas!

När jag kom hem var jag helt säker på att jag skulle somna, men ack nej! Måste pallra mig iväg till gymmet. Ska nog dock ta någon kopp kaffe först. Annars kan jag garantera att jag somnar innan Svante är redo att dra ner..


För tillfället blockeras min skalle av kina-resan. Tänker på den ständigt och den gör att jag inte kan prestera som jag borde i skolan. Ajaj!


notera den läskiga mansfoten och det tidiga datumet.


Kommentarer
Postat av: idaslida

BÄSTAAAAAA back in time...

2009-10-20 @ 19:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0