BANBRYTANDE ÅNGEST!! Stella är emo

OKEJ BOKEN ÄR SLUT... BOKEN ÄR SLUT!!!!!!!!! ALDRIG MERA TWILIGHT. fan fan fan!
Funderar helt seriöst på att låna alla fyra böckerna, låsa in mig på mitt rum och läsa igenom alla twilight böckerna en gång till... bara för att liksom!! Jag tror fan jag gör det!
*biblioteket imorgon. Reservera alla böcker och sedan hämta alla på en gång..göra en kopp te några mackor och sedan sträckläsa... LÄTT JAG ÄR ASTAGGAD!!!

Ja, jag har blivit besatt.. Tror twilight böckerna har förstört mig.. Jag har blivit en sjuk eremit som lever i en fantasivärld utan gränser... Snart kommer jag nog slänga mig över en främling på stan som ser bra ut och bita honom i halsen, ett tappert försök att förvandla honom till vampyr! När han sedan polisanmäler mig och jag sitter i rättsalen kommer jag få ett vredesutbrott börja skaka slänga mig ner på alla fyra och yla som en "varulv" (rätt term är shifter) och slänga mig över domaren!.. Japp to bad!


ja har blivit emo, min twilight bok är slut *cuttar mig i armen*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0