FAN JÄVLA SKIT

Jag låter som en grabb som precis kommit i målbrottet. Min röst har spårat helt....

Jobbade idag, försov mig så jenny åkte hit och hämtade mig! Minns inte att jag gick upp eller att jag klädde på mig. Väl på crossbanan inser jag att jag har en raggsocka på mig och en vanlig strumpa... naaaaajs!
Har jobbat hela dagen idag och det var nog den värsta arbetsdagen någonsin. Det var stressigt, jag hade ont i halsen, var fortfarande full och slutligen så var jag så in i helvettes trött!

Vill att pappa ska komma hem och ta hand om mig... men han är borta! Så Svante får ta hand om mig istället. Svante gör nudlar till mig nu.. med ägg. Fan vad jag älskar min lillebror!!

Så fort jag börjar känna mig lite sjuk blir jag som en barnunge. (A)

Det blev inte som planerat igår. Råkade ha lägenheten för mig själv så jag och jessika dunkade musik och hoppade omkring hemma hos mig. Det blev flera glas rödvin, en hel del öl, lite whisky och baileys... illa.....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0