fjärde nu



Hämtade den fjärde boken idag då jag läst ut den tredje! Twilight böckerna är galet bra och den fjärde är galet fet! Av någon anledning valde jag den engelska istället för svenska.. fast de engelska är faktiskt bättre än svenska (läste den första på engelska) Men denna kommer nog ta lite längre tid än de förra. Ser fram emot läsningen. Har blivit en riktig jävla bokslukare.. Fan vad mycket böcker jag pladdrat om på senaste tiden.. .hm!

 Aja sitter för tillfället hos min käre och bästa vän Louise Declerq a.k.a. Lolan Decluc och myser. Det var alldeles för länge sedan jag träffade henne då hon ständigt är upptagen med skola och handboll.. Men idag är vi återförenade, så som det ska vara! haha


Senare ska vi nog förbi våran käre vän Marie som jobbat hela dagen. En riktig arbetsnarkoman detdär!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0