fuck off and die

Just precis så känner jag mig just nu..
 vet inte riktigt men det är enbart en enda sak som stör mig så otroligt jävla mycket medans jag har tusentals anledningar att vara riktigt jävla nöjd och lycklig! Så länge jag inte tänker på denhär saken som stör mig är det ganska lugnt så jag ska försöka med det nu!




Jag skulle gärna ta ett långt fridullt bad som alltid gör mig på bättre humör men är lite sent nu så jag ska nog slänga mig i sängen och läsa innan jag ska somna sött.






Du är som en parasit eller närmare bestämt en liten äcklig fästing som suttit på mig och sugit lite blod ur mig för varje sekund som gått. Visst, en äcklig fästing kan man plocka bort. Jag har plockat bort dig men nu lider jag tyvärr av TBE!

"Information om TBE:
TBE orsakas av ett virus och överförs genom fästingbett. Eftersom viruset kan ge en svår infektion i hjärnan och nervsystemet rekommenderas vaccination om du ofta vistas i riskområden."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0