jävla skit!


Det finns ingen chans att du ska få förstöra min dag! Så jävla trött på dig, dina löften, dina vanor och ditt ständiga gnäll. Jag klarar mig bättre utan dig! Det är något jag insett och börjat lära mig leva med.



Just nu: Sitter med mina feta hörlurar, världens sjukaste playlist på spotify, taggar som fan! Efter middagen ska jag tillbaka till mitt underbara Märsta. Ska man dra med sig spriten eller låta den vänta i tryggt förvar hemma? Imorgon, Söndag ska jag nog sova hos Kjessi. Och ikväll ska jag nog chilla med Pessi (efter middagen) Aaaaah, fan vad jag älskar helgen!!





jag är en del av segertåget



Kommentarer
Postat av: Carolina

Kollar in på din blogg önskar en trevlig helg ♥

2009-09-05 @ 15:41:07
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Sanna

snygg tisha!



Haha, tack du! =)

2009-09-05 @ 17:04:18
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0