läsa läsa läsa!

Har plöjt mig igenom en hel del nu och också hunnit sy lite efter maten. Pysslade lite med en gammal skjorta. Tror jag förstörde den helt... aja man kan inte alltid lyckas..! Ska iallafall sätta mig på balkongen med en cigg och läsa mera i min fantastiska bok. Kanske måste leta upp den pålitliga pannlampan som jag brukar låna av min lillebror. T.ex. som när vi var och campa. Mycket praktisk!


och sedan langar jag upp en random bild från en kall sommarkväll med inslag av kubb och brottning. Blondiner är verkligen en sort för sig *suck* Okej det var ett skämt Louise...! <3

Kommentarer
Postat av: marie

VART HÅLLER DU HUS . hör av dig till mig eller kom över ikväll om du vill? jag jobbar men slutar halv tio (är ensam hemma)

2009-09-09 @ 13:20:23
Postat av: marie

VART HÅLLER DU HUS . hör av dig till mig eller kom över ikväll om du vill? jag jobbar men slutar halv tio (är ensam hemma)

2009-09-09 @ 13:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0