nej fyfan!

Mobilen har fortfarande inte börjat funka.

Är iallafall hemma i märsta nu igen, kom hem med en ny skjorta, ett linne och den TREDJE TWILIGHT BOKEN!! wiie!! the eclipse! I am happy!

Förövrigt så tappade jag bort ett par skor på mcdonken och trodde de var förlorade och att jag aldrig skulle återse dem. Efter att jag vart inne och frågat samma dag som de försvann men fick veta att de inte hade blivit inlämnade lämnade jag donken med ont i hjärtat. Men vet ni vad? DE ÄR TILLBAKA! Gick in på mcdonalds utan någe hopp om att återfå dem. Men då kommer han, min hjälte med min påse och där i mina skor! Lyckan var obeskrivlig. Jag slängde mig över julia som stod och pratade telefon. Kunde inte låta bli!

Även fast dagen började pissigt så har det allt som allt vart en bra dag, det enda som bekymrar mig för tillfället är hela denhär mobilsituationen, fan fan fan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt att du var intresserad för att bli månadens blogg. Kika gärna in i min blogg 21.00 och se om du är en av finalisterna. Ha en bra dag, kramar!

Kika gärna in i min blogg. http://mennahs.blogg.se . Gå gärna in på min kompis och min blogg där vi bloggar tillsammans (länk finns på senaste inlägget). Kommentera om du vill, ha det bra! =)

2009-09-07 @ 23:29:46
URL: http://sumijaochmenna.blogg.se/
Postat av: s

jag har inte bett om att få bli månadens blogg? Idioti!

2009-09-07 @ 23:52:56
URL: http://swes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0