Nu bär det av!



Nu slänger jag mig på mitt pålitliga fordon och kör iväg till jessika Det blir kanske något glas vin men inte mer. Man måste ju få i sig något i form av flytande lycka, man bör ju ta vara på helgen nu när man ändå studerar fem dagar i veckan. Imorgon har jag läxor som skall göras, fan vad jag inte saknat detta!! 


Förövrigt:
Somsagt så måste jag ju precis som alla andra mänskliga individer få till det snart. OH, jag är lite grov. Fan det var bättre förr, när man hade ett aktivt sexliv.... Tror jag börjar bli gammal.. Kanske ska överlämna mig till gud, bli nunna, glömma allt som har med 1+1=1 att göra.. Kanske flytta till ett kloster, tillbe honom om dagarna, onanera i smyg på kvällarna för att sedan slå mig med en piska och skämmas över att jag syndat hela nätterna.. Hmm något värt att tänka på!







  Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0